Thursday 30 June 2011

AmiQhA ZaLiEyA (:

hye semua :) assalamualaikom .. :D ..hee mesty tertanya tanya an sapa pom nieh ==' dhea ni freind aku jgaklaa..dlu kami rapat,sekarang tak lagi sebb dhea dh transfer tmpat len..he dlu aku n dhea ni kamcing lawh ! memang kamcing gila weh! semua benda km buad bersama..sekarang tak lgi semua nya tinggal kenangan je kowt... amiqha ni suka gadoh gadoh n aku...tau gaduh sal pe ? haha..ampa bole tgok lam fb dhea..mcm2 aku kata sampai offline tequih...cayalah terasa kowt dhea ngan aku harini..hehehe..apa2 jea benda dhea pos sebolehnya akulah owng pertama nak komen or kutuk2 pasal dhea..haha!! best oww kata at dhea...dhea relex jeaa !! :)) apa_2 pun hope km freind sampai bila_2 laa..walaupun kadang_2 pangai dhea ni pelek_2 ckit..haha!! pelek_2 pun still comeyh weh ! haha comeyh kah ? hehe tah aku lagi comeyh kowt.. (: haha... too amiera zalieya hang patut baca ni weh :) k baiii


No comments:

Post a Comment