Wednesday 15 June 2011

tempAt kejA Aku :D

awek yg cun nieh ak dima..dhea ni dok 1 kdae ngan aku..dhea baik sgt taw,dhea selalu dengaq masalah aku... kira apa jea yg aku cter semua dhea dengaq jea..kadang2 dhea bgla ckit pendapat dhea kat aku..hehe..selalunya masalh apa yg aku ada..dhea jea lha tukang menyetelknnya..heee:) too ak dima thanks yea krana sudi dengaq cter and masalh aku yg kadang x ketahuan punca uh!..heee :)
 ni plak kak ida a.k.a ika syafika..heee..sedap an nma dhea..haha...ni sowng ag member at tmpat kja aku...aku selalu pergi at dhe klau maz bz n lappy dhea.. kiranya k.ida ni la penyelamat aku setiap kaly ang memerlukan lappy untuk kecemasan tyme aku keja..hee pape pown..thank kak ida :)
haaa nieh la maz yg aku dok sebut2 sngad td tuwh... :) aku klau rehat selalu pi menyemak at dhea laa.. aku selalu pinjam lappy at dhea.dhea baik taw..selalu tlg aku tyme memerlukan cam aku ckap td..depa ni keja senang jea... bos dpa baek.ta mcm bos kami..x leh wak lappy pat kerja,, dpa ni plak dri pg smpai la blik kja mengadp lappy jea... kan besh klau dpat kja senang mcm depa an? p/s maz thanks taw coz ang selalu tlg aku and ajaq aku mcm2 benda yg aku bengong selama nie... :D
hoho..awex cun :D .. dhea ni mek intan jea aku panggil..haha..dhea pown baek n aku gak..aku klau dh boring dok n depa2 td uh,mek intan ni lak plak jd mangsa aku...kdae dhea la tmpat persingahan aku..dhea ni baik,gila2,hapy,banyak mulot semua dhea la..klau dhea mula sembang tuwh paham2 ar.haha. :) tp la ni dah taleh lepak2 cam dlu lagi kowt! kdae dhea dh pasang cctvla..:( hurmm ni yg ta best neh!!. seganla kan,dlu xdak cctv tapala an? la ni, dh ada takan nk lepak lama2..nnty apa pulak bos dhea ckap an..ta pasae2 dhea plak kena maah... hahaha.. cian plak kawan aku klau kna maah nanty..heee :D
k.lah sampai cni saja cter aku pasal tmpat kerja aku yg sangat2la huru hara uh!! :) thanks bab sudi baca k..

1 comment:

  1. hahahah weii aq sayang ang....t aq p lepk kdai ang g nuh...

    love you kawan!!!!!

    ReplyDelete