Saturday 4 June 2011

sakit ati kOwt


oke.. Aku nak bercerita ckit la pasal dri aku nieh ! Klau asa cam cerita aku nii membosankan , sila tekan close yaw!!jangan bacala heee :) ta kesahla ampa nak baca ka tamau..aku pown tadak cter yang best sgt tentang dri aku,tapi saja jea. aku nak luahkan kemarahan aku yang membuak buak ni kowt ! :)
Okkeih na.. Merapu pulak aku ni..huhu.. Takat aku tawla dri member, fb, blog ke blog adala sownk ni suka sgtla dokbercerita sana sini pasal aku nieh! Keburukan sikap aku la kononnya..hish banyak sungguhla keburukan aku ni sampai kalut dpa ceta sana ceta cini ! Hebat norh! Goodla hampa.. tambah dosa! :ppp
Hang tue tataw pape SHUT UP oke!! Untuk pengetahuan hangla.. Semua ownk ad keburukan,btw aku mengaku persepahla keburukan aku ni,kan3 XD ... Syokla kot hang aku bg kenyataan mcm ni.. :p
Kepada ownk yg asa dri dia PERFECT ,dia takan pernah nak sedaq akan keburukan diri sendiri kan? Pi cermin dri dlo narh!!!ada ka rupa cam scha alyahya ka tapa la jgk!! ni sipi2 pun xda iras pasan ang ja lawa nieh! :pppp
Tuwh la sebelom hang nak bercerita pasal aku megata tempat, cer tgok dri hang tu dlu,hang ckup sempurna sgat kah nak cakap pasal aku? Layakkah hang nak cakap sana sini pasae aku? Ta kowt norh !!
Btw aku akan RESPECTla kan ownk cakap2 pasal aku nieh baik gilax,alim gilax ,ta mcm hang...
Setakat pakai tudung,perangai lebih terok pada sampah baek ta payah!! Buang air liuq hang je la weyh!! Diam kan lebih baik.  :)
Sudah2la... Jgan dok kepoh2la klau hang pown lebih kurang sama jea... Mungkin aku tataw,hang sapa? Nak rapat dgan hang cena permintaan hang pown aku tamau.. Sebab mulut hang tu jaat!!! yang hang tau cter pasal keburukan ownk laen,
Kain hang sendiri pown terselak luas hang ta nmpak! Nampak tang ownk jea...k.lah penat jgak naik taip banyak2 ni...tnggu yg seterusnya k...kpada *** jgan nak cuba sedarkan aku dengan apa yg hang update kat blog hang narh!!! :p
Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment