Friday 3 June 2011

kenapa ??

          Semakin hari aku semakin tau tentang keburukan kau, kenapa kau sanggup uat aku sedeyh dgan perbuatan kau,penahkah kau pifir aku juga mempunyai hati, hati yg ptut kau jaga. Ta kesahla walaupun sedikit, tapii kau ta penah cuba menghargai apa yg aku buat untuk kau.Kau ckap ”3 tahun ngan kaw bkan 3 hari“ kau sedar semua tuhh ! Tapi kau tetap melukai hati aku.
     KENAPA ? KENAPA ? KENAPA ?kenapa mesty kau Owng yg aku sayang..aku taw aku selalu ckap , aku menyesal kenal dgan kau,aku menyesal sayang kau, aku menyesal bagi hati aku hanya tuk kau kan! tp hakikatnya aku ta penah menyesal. Aku dapat rasakan kaulah kebahagiaan aku, walaupon aku tahu banyak perbuatan kau yg menyakitkan haty aku.tapi salahkah aku kalau harap kau tetap kat cc aku...aku tahu semua ownk akan membantah.tapi susah nak ilangkan sayang aku dekat kau, susah tuk aku lupakan kau sangat susah!! Aku selalu menangis mengenangkan nasib aku,apa yang dah kau buat tuk aku,apa yg kau buat tuk pempuan lain sgt berbeza tapi KENAPA ? Knapa aku ta penah cukup tuk kau, kenapa aku bkan yg pertama kat haty engkau !
        Seksanya kenyataan tuhh!! T.T sangat menyeksakan haty aku. Cena aku nk tanggung sownk2 , aku perlukan kau untuk ubat hati aku ini, aku sgat perlukan kau,tapi tlongla janji dgan aku,jangan sakiti hati aku lagi.tapii aku taleh caya dgan semia tuwh kan?? Aku tahu kau takan pernah berubah, berubah untuk aku, sgatla susah, tapa aku paham..kalau itu yg kau mahu..:((
        TOlOngla kau paham keadaan aku pulak! Tlongla pergi dri hidup aku,tolongla jgan merayu untuk bersama aku lg, kerna aku ta sanggup dilukai lagi, aku sangat ta sanggup, tolongla paham aku,masa yg diambil bkan sehari dua, berikan aku masa lupakan kau... Aku tau kau lagi happy kalau aku tadak kan? :D hurm.. Aku tanak kau nk kat aku sebab rasa serba salah kat dri aku, tapa aku pham..ta perlu pura2 lama2 aku akan terima juga, aku akan berikan kau kebebasan, supaya kau bebas!!Bebas dri aku,bebas memcari KEBAHAGIAAN yg selama ni kau nak kan? Terima kaseh :)

No comments:

Post a Comment